MBTI

پرسشنامه تیپ شخصیتی

تست شخصیت شناسی بر اساس شناخت نقاط قوت افراد، اندازه‌گیری ترجیحات فرد در درک دنیا و نحوه و چگونگی تصمیم‌گیری است. بر اساس 16 نوع تیپ شخصیتی طراحی شده است. این تست توسط ایزابل مایرز و مادرش کاترین بریگز با استفاده از تئوری کارل یونگ تهیه شده است. این تست یکی از ابزارهای قدرتمند شناخت شخصیت افراد در دنیا شناخته می شود.

این تست در جهت شناخت چگونگی ارضاء شخصیت و رضایت شغلی تلاش می کند تا برخی از انواع مشاغل مناسب را معرفی کند بطوریکه چگونگی نگاه فرد به محیط و چگونگی تصمیم گیری او را نشان می دهد. درک او از اولویت ها و ترجیحات خود و دیگران‚ او را در شناسایی توانمندی هایش یاری می کند. این درک و فهم به او بینشی نسبت به نوع کاری که از آن لذت می برد و در آن موفق است و چگونگی ارتباط او با دیگران که ترجیحات متفاوتی دارند ‚ بدست می دهد.

اگر شما در جایگاه کارفرما قرار دارید، با استفاده از تست MBTI  می‌توانید کارمندان را بهتر شناخته و از آن ها کارهایی را بخواهید که بتوانند بهترین عملکرد را در انجام آن داشته باشند. بدین وسیله شما می توانید بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن بگیرید و سریع تر به سمت موفقیت حرکت کنید.

این آزمون دارای 87 سوال است که حدود 15 الی 25 دقیقه زمان تکمیل پرسشنامه است. بعد از اینکه از تیپ شخصیتی خود مطلع شدید، می توانید برای رشد مهارت های فردی و از بین بردن نقاط ضعف خود آموزش ببینید. ما به شما پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشی بیلیونرشو و عقاب شو شرکت کنید.

"*" indicates required fields